خبرهای داغ:
گروه جهادی شهید رجب بیگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در شهرک شهید بهشتی شاهرود فعالیت های گسترده ای را اجرا نمود.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۰۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
سیده زهرا رسولی راد، مسئول گروه جهادی شهید رجب بیگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اقدامات انجام شده این گروه در مدت حضور در محله محروم شهرک شهید بهشتی شاهرود اظهار کرد: برنامه‌های ما با آسیب شناسی معضلات محله برنامه ریزی و با حضور در حرم شهدای گمنام و تجدید عهد و میثاق با شهدا آغاز شد.
وی افزود: حضور اعضای گروه جهادی در جلسه آموزشی، توجیهی در درمانگاه عظیما و آشنایی با حوزه فعالیت‌های جزئیات بیماری ها، غالب بیماری‌های اهالی شهرک، نحوه برخورد صحیح هنگام مشاوره، رفتار درست با بیماران و یا موارد خاص مراجعه کننده توجیه شدند.
رسولی راد با اشاره به برگزاری افتتاحیه اردو در شهرک و جلسه با موثرین و شورای محله اسلامی شهرک به فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: تکمیل پرسشنامه و غربالگری و پایش خانواده‌های شهرک، خطرسنجی سکته و سرطان با همکاری مجتمع بهداشتی ۱۲ فروردین از جملع فعالیت هاست.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بانوان افزود: کلاس تربیت فرزند، همسرداری، احکام وعقاید، خیاطی، اقتصاد مقاومتی در خانه، آموزش بهداشت زنان، تمام کلاس با ظرفیت‌های مختلف ازبانوان شهرک بین ۳۰ الی ۵۰ برگزار شد.
مسئول گروه جهادی شهید رجب بیگی تصریح کرد: کلاس آموزشی برای دانش آموزان در گروه‌های سنی مختلف دختران پسران با موضوعات، زبان، ریاضی، روخوانی وروان خوانی قرآن، خواندن و نوشتن الفبا فارسی، اورگومی، نقاشی، سرود، کاردستی و والیبال با ظرفیت هر کلاس ۳۰ الی ۴۰ نفر.
ارسال نظرات
پر بیننده ها