رئیس اداره ورزش و جوانان نیر خبر داد:

سرانه ورزشی یک متری برای هر نیری

اکبر نگاهی با اشاره به اصلاح آمار مربوط به حوزه ورزش گفت: سرانه ورزشی برای هر شهروند نیری یک متر و چهار سانتیمتر است.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۴۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر نگاهی رئیس اداره ورزش و جوانان نیر با اشاره به برگزاری همایش‌های پیاده روی و کوهپیمایی در شهرستان نیر اظهار کرد: همایش پیاده روی 10 مورد و کوهپیمایی 8 مورد در شهرستان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده که سعی کردیم همایش‌های پیاده روی را به روستاهای شهرستان سوق دهیم و این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی به اماکن ورزشی موجود در شهرستان هم اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیر ۸ مکان ورزشی وجود دارد که از ابتدای سال تاکنون 709 ورزشکار سازمان یافته دراین اماکن ورزشی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ورزش کارسازمان یافته 181 نفر خانم و 528 نفر آقا می‌باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیر با تاکید بر ایجاد خانه ورزشی در روستاهای شهرستان نیر بیان کرد: تاکنون در 4 روستای شهرستان نیر خانه ورزشی دایر شده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بر اساس سیاست جدید وزارت ورزش و جوانان اصلاح آمار مربوط به حوزه ورزش مورد تاکید بوده و  شهرستان نیر که پیش تر با لحاظ برخی زمین‌های ورزشی روستایی بدون استفاده دارای ۳ متر و ۴۰ سانتیمتر مربع سرانه بود در حال حاضر دارای یک متر و4 سانتیمتر سرانه ورزشی است که این آمار منطبق بر واقعیت و بیان‌گر زمین‌ها و اماکن ورزشی مورد استفاده ورزشکاران نیر است.

 

منبع:نیریمیز

 

ارسال نظرات