مدیر فرهنگی خواهران شاغل سپاه کربلا: با برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران رده های سپاه کربلا 6 خواهر از رده های بابل، قائمشهر، بسیج جامعه زنان و بسیج دانشجویی با کسب بالاترین امتیاز به مرحله نهایی مسابقات کشوری راه یافتند.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۴۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول فرهنگی خواهران شاغل سپاه کربلادر گفتگو با بسیج از راه یابی 6 خواهر قرآنی سپاه کربلا به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم  کشور خبر داد.

حلیمه نظری یادآور شد: شانزدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران شاغل سپاه کربلا با حضور قریب به 50 خواهر قرآنی راه یافته به مرحله استانی با همت روابط عمومی و تبلیغات این سپاه به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج نور برگزار شد.

مسئول فرهنگی خواهران شاغل سپاه کربلا گفت: در این مسابقات خواهران شرکت کننده در رشته های حفظ 10 جزء، 5 جزء، 3 جزء، تحقیق، ترتیل و مفاهیم به رقابت پرداختند که در پایان به ترتیب رشته های یاد شده خواهران، زینب شعبانی و محبوبه زرین نیا هر دو از بابل، نفیسه سادات حسینی از بسیج دانشجویی، مریم منزه از قائمشهر، فاطمه محسنی از بسیج جامعه زنان و سمیه خالق زاده آهنگر از بابل توانستند با کسب حداکثر امتیاز  به مسابقات نهایی قرآن ویژه خواهران شاغل سپاه کشور راه یابند.

وی افزود در پایان این مسابقه  از نفرات اول تا سوم تجلیل به عمل آمد و همچنین به لحاظ همکاری مناسب و ارزنده ناحیه نور از مسئول دفتر نمایندگی ، فرمانده، مسئول فرهنگی و روابط عمومی این ناحیه به رسم یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها