مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

خدمات کتابخانه‌ای رایگان به خانواده‌های شهدا در اردبیل ارائه می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خدمات کتابخانه‌ای رایگان به خانواده‌های شهدا در اردبیل ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۴۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رباب عزیزخانی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی سیفی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم طلایه‌داران عرضه ایثار و شهادت در دوران کنونی بوده و با مجاهدت و جانفشانی خود از اسلام و نظام پاسداری و حفاظت می‌کنند.

وی گفت: با وجود اینکه خاورمیانه در آتش جنگ و خونریزی که نتیجه همدستی صهیونیسم و وهابیت است، می‌سوزد اما ایران اسلامی به برکت خون پاک شهیدانی چون علی سیفی در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برد و دشمنان نمی‌توانند کوچکترین تعرضی به خاک کشورمان داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل پیروی از خط ولایت و حفظ و نشر ارزش‌های نظام مقدس اسلامی را وظیفه همه آحاد جامعه دانست و بیان کرد: همه ما نسبت به خون پاک شهیدان مدیون هستیم و باید راه این شهدا را با پایداری و قوت ادامه دهیم.

عزیزخانی تصریح کرد: ما باید قدردان این امنیت و آرامش کنونی کشور باشیم و تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آحاد مختلف جوانان به ویژه نسل امروز بسط و گسترش دهیم چرا که امنیت کنونی کشور در سایه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم رقم خورده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با تکریم خانواده شهید علی سیفی از آمادگی کتابخانه مرکزی اردبیل برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای به فرزندان این خانواده خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات به خانواده‌ها و فرزندان شهدا قدردان خون شهدای والامقام بوده و در مقابل ایثار و از جان گذشتگی آنها دینی ادا کنیم.

در این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل لوح و تندیس ویژه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را به مادر شهید علی سیفی اهدا کرد و والدین این شهید والامقام نیز با بیان خاطراتی از این شهید مدافع حرم، غیرت اسلامی و حساسیت به بیت‌المال را از مهمترین خصیصه‌های شهید سیفی عنوان کردند.

 

منبع:تسنیم

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار