خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: عملیات لکه گیری مکانیزه آسفالت سطح خیابانها و معابر منطقه سه به اتمام رسیده و در منطقه دو شهرداری قزوین در حال اجرا می باشد.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۵۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سلیمان بهرامی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین اظهار کرد: این عملیات در سطح منطقه سه شهرداری قزوین با مساحت هزار و 935 متر مربع م با صرف 295 تن آسفالت به پایان رسیده و در سطح منطقه دو شهرداری تا کنون در مساحت هزار و 622 متر بع و با تناژ 243 تن آسفالت در حال اجرا می باشد .
وی با اشاره به معابری که عملیات لکه گیری مکانیزه آسفالت در آن‌ها انجام شده است، عنوان کرد: این پروژه در بلوار الغدیر، بلوار سید الشهداء و بلوار انصارو الحسین در سطح منطقه سه و بلوار شهید بهشتی، بلوار شهید مدنی و بلوار معلم در منطقه دو تا کنون به اجرا در آمده است.
ایشانبا اشاره به اینکه هر ساله ترک‌هایخرابی های موجود در سطح آسفالت، در اثر بارندگی‌ها و نفوذ آب که باعث خرابی زیر سازی و نشست آن و در نتیجه از بین رفتن آسفالت سطح خیابان‌ها می‌شود، گفت: برای جلوگیری از این پدیده عملیات لکه گیری مکانیزه آسفالت صورت می‌گیرد.
بهرامی با اشاره به ویژگی های دستگاه فلاسک آسفالت گفت: از قابلیت های این دستگاه نگهداری آسفالت به صورت گرم و قابل استفاده برای اجرای روکش و لکه گیری آسفالت به مدت 12 ساعت می باشد که این ویژگی در اجرای با کیفیت پروژه ها بسیار تأثیرگذار است.
این مسئول در ادامه با تجهیزات موجود در این دستگاه اشاره و اظهار کرد: کاتر، هیلتی، بادگیر،قیرپاش و جرثقیل، غلطک از جمله تجهیزات این دستگاه می باشد که در تسریع اجرای پروژه نقش اساسی دارد.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین در پایان با اشاره به دیگر پروژه های در حال اجرا توسط این سازمان عنوان کرد: عملیات تراش آسفالت نیز در میدان 22 بهمن (دروازه رشت) در حال اجرا می باشد.
1001/پ30/

ارسال نظرات
پر بیننده ها