با حضور مسئولین استانی مراسم تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال انجام و حجت الاسلام جعفر توحیدی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۶۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیین تودیع و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مجتمع ارشاد خلخال برگزار شد.

دراین مراسم سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی نمایندگی ولی فقیه را رکن ثابت و نظام وانقلاب اسلامی عنوان و بر لزوم پیشبرد اهداف مقام معظم رهبری از طریق این نهاد در مجموعه سپاه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نجات فیاضی در سخنانی بر لزوم تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تاکید و گفت: امروز تنها راه حفظ اقتدار کشور حضور پربار روحانیت در جامعه است.

وی گفت: هر زمان از تاریخ روحانیت در خدمت جامعه بوده و توانسته است خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهد.

حجت الاسلام فیاضی مسئولیت را امانت و بر خدمت شایسته به مردم تاکید کرد.

در این مراسم حچت الاسلام عزیز عابدی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال نیز از زحمات مسئولین استانی تقدیر و از فعالیت های نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گزارشی را ارائه کرد.

در این مراسم حجت الاسلام جعفر توحیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال نیز بر حفظ دستاورد شهدا و امام راحل تاکید وگفت: این نظام در ادامه حیات خود نیازمند همدلی ، تبعیت از ولایت فقیه و رهروی از رهبر است.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام مهدی رزاقی امام جمعه شاهرود خلخال نیز در سخنانی حفظ ارزش های نظام را در سایه ولایت و رهبری عنوان وگفت: اکنون بسیج با شعار ولایتمداری ریشه در تمام جهان دوانده و قدرت این نیروی مردمی و ولایی سرآمد همه قدرتهای دنیاست.

در ادامه این مراسم کلیپی از فعالیت نهادنمایندگی ولی فقیه پخش و با حکم حجت الاسلام نجات فیاضی ، حجت الاسلام والمسلمین جعفر توحیدی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال منصوب و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله عابدی تجلیل شد.

به گزارش ازناو، همچنین حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله عابدی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل آغاز به کار کرد.

 

منبع:ازناو

ارسال نظرات