مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور در لرستان:
مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور گفت: ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باید شناسایی و تا حد معقولی برطرف شود که در این عرصه روحانیون باید ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۷۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام حسن رقیمی در کارگاه آموزشی روحانیون مستقر لرستان که در سالن همایش سازمان تبلیغات خرم‌آباد برگزار شد ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: روحانیون مستقر در مناطق محروم متولیان ایتام آل محمد هستند.

وی افزود: مردم مستضعف در مناطق محروم و دورافتاده کسی را ندارند که اسباب معنوی، تربیتی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها باشد که روحانیون در این عرصه تأثیرگذار هستند.

مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باید شناسایی و تا حد معقولی برطرف شود که در این عرصه روحانیون باید ایفای نقش کنند.

این مسئول بیان کرد: در اکثر شهرستان‌ها روحانیون با مشاوره‌های خود جلوی طلاق در جامعه را گرفته‌اند، روحانیون با معرفت تقوا و بصیرت وارد جامعه می‌شوند و جامعه را هدایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم قشر روحانیت در ترویج و فرهنگ ازدواج در جامعه، اصولی کردن ازدواج و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و تربیت صحیح انسان‌ها پیش‌قدم باشند.

مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور خطاب به روحانیون گفت: این جایگاه خود را با پاکی و خوبی در بین جامعه حفظ کنید، زیرا یک الگوی رفتاری محسوب می‌شوید که نباید بگذاریم این جایگاه خدشه‌دار شود.

رقیمی با تاکید بر اینکه روحانی و روحانیت عزتمند هستند گفت: عمده مشکلات را می‌دانیم و در برطرف کردن و پیگیری آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 
تولیدی: z
ارسال نظرات