مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: اولویت بحث روحانیون در جامعه باید مسئله ولایت و ولایت‌پذیری باشد چراکه امروز بحث ولایت‌فقیه یک بحث فقهی نیست بلکه کلامی است.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۷۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین در کارگاه آموزشی روحانیون مستقر لرستان که با حضور مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور در سالن همایش سازمان تبلیغات برگزار شد اظهار داشت: از لحاظ کمی و کیفی تحولی را در امور روحانیان استان داشته‌ایم.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکلات معیشتی روحانیون پیگیری‌هایی انجام گرفته است و توجه بیشتری نسبت به روحانیون مستقر خواهیم داشت تا فضای تبلیغی بهتری را داشته باشیم و حرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به پیش رو بودن عید غدیر خم عنوان کرد: ولایت امام علی (ع) در قرآن تثبیت‌شده است، شرف زمانی و غدیر خم به علی (ع) است و امیرالمومنین (ع) به امامت و ولایت انتخاب شدند.

این مسئول بیان کرد: شرعیت متعلق به همه امامان است و آن چیزی که درجه قرب الی‌الله بود درجه ولایت آن‌ها بود.

مهدوی امین با بیان اینکه خطبه غدیر مانند حدیث کساء باید خوانده شود گفت: روحانیون اولویت بحث‌شان در جامعه باید مسئله ولایت و ولایت‌پذیری باشد چراکه امروز بحث ولایت‌فقیه یک بحث فقهی نیست بلکه کلامی است.

انتهای پیام/
 
 
تولیدی: Z
ارسال نظرات