برگزاری همایش مجمع عالی بسیج سپاه در شهرستان ابهر

همایش مجمع عالی بسیج سپاه شهرستان ابهر با حضور سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۹۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همایش مجمع عالی بسیج سپاه شهرستان ابهر بعد ازظهر روز سه شنبه 14شهریور ماه با حضور سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران درسالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

درابتدای این همایش سرهنگ محمد فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت از حضور گرم کلیه میهمانان در این همایش تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این همایش مشاور عالی فرمانده کل سپاه ضمن تبریک عید قربان و غدیرومهم دانستن دهه امامت وولایت گفت: مهمترین حادثه از بدو اسلام تا به حال، واقعه غدیر می باشد.

سردار عروج در ادامه با اشاره به حادثه تاریخی واقعه غدیرکه با آخرین حج پیامبراکرم (ص)  همراه بود،افزود: همه مورخان بصورت مشترک یک نظر واحد دارند که پیامبر(ص) به همراه تمام حجاج در محل برکه غدیر( آنهایی که جلو رفته بودند برگشتندو افرادی هم که عقب  کاروان بودندخودشان را به محل رساندند )و با پیامبر بیعت نمودند،اما طولی نکشید برخی از مردم در عصر امیرالمومنین (ع) بیعت خود را با پیامبر فراموش کردند.

وی با اشاره به اینکه واقعه غدیررا  باید در تمام مراحل زندگی خود سرلوحه قرار دهیم، اظهار داشت: به برکت حادثه غدیر وضعیت حال و آینده کشور و مردم ما روشن است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به وضعیت سیاسی منطقه و جهان اظهار داشت: راه  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای گرانقدر ادامه دارد . 

 

 

ارسال نظرات