رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج رسانه باید برای مقابله با هجمه‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی در این عرصه وارد می‌شود، برنامه عملی داشته باشد. رسانه زبان گویای انقلاب است، زبان گویای انقلاب بسیج رسانه است.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۰۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: بسیج متعلق به جناح و گروه خاصی نیست هرکس نیت و عملش برای اسلام باشد در هرجای جهان که باشد یک بسیجی است.
وی افزود: هم‌افزایی، صبر و تحمل و بی‌هیاهو عمل کردن، شرط حضور در جبهه انقلاب است و آن چه باعث پیشرفت ما می‌شود هم‌افزایی است، لذا سیره شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس این بود که در راه مبارزه با دشمن متحد عمل می‌کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا از اولویت های بسیج است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود من تشکر میکنم از برنامه های خوبی مانند" نامه ای به مدافعان حرم، کلاس های سواد رسانه ای و خانواده، جشنواره رسانه ای ابوذر، خدمت به اصحاب رسانه و ..." . بسیجیان و فرماندهان بسیج باید با حضور مستمر در مساجد و سرکشی از خانواده‌های شهدا و محرومی که نیاز به توجه و کمک دارند، چهره واقعی بسیج را به نمایش بگذارند.
وی اذعان داشت: امروز دشمن یک جبهه جدیدتر، پیشرفته‌تر و عمیق‌تر را تشکیل داده است که درِ آن به روی همه باز است و پیش روی آن در عمق خانه‌ها و محل زندگی‌مان است و اکثر مخاطبان فضای مجازی در کشورهای جهان و در کشور ما جوانان هستند.
سردار غیب پرور ادامه داد: بسیج رسانه باید برای مقابله با هجمه‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی در این عرصه وارد می‌شود، برنامه عملی داشته باشد. باید پشتوانه همه اقشار و تمام ماموریت های بسیج باشد ، رسانه زبان گویای انقلاب است. یک انسان در هر جایگاه و سطحی که باشد اگر زبان گویا نداشته باشد نمی تواند مطلب خود را برساند. زبان گویای این انقلاب بسیج رسانه است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مطالبه‌گری نیز بخش دیگری از فعالیت های بسیج رسانه است که همان مطالبه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات