با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ساوه صورت گرفت؛

دیدار از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون شهرستان ساوه

همزمان با دهه ولایت و امامت امام جمعه شهرستان ساوه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون ساکن این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۱۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از ساوه، امام جمعه شهرستان ساوه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون ساکن این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این دیدارها با تاکید بر اینکه راه شهادت همچنان باز است، گفت: شهدای مدافع حرم باعث شدند تا بار دیگر پس از سالها، عطر و بوی شهادت مانند سالهای دفاع مقدس در کشور زنده شود.

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه نیز در این دیدار با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: خداوند در این آیه شریفه «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» می‌فرماید" شهیدان زنده‌اند و در پیشگاه خداوند از رحمت و برکت واسعه پروردگار بهره می‌برند."

وی با بیان اینکه ائمه اطهار(علیهم‌السلام) در دعاهایشان شهادت در راه خدا را طلب می‌کردند، افزود: امام سجاد(علیه‌السلام) بعد از واقعه عاشورا همیشه این جمله را می‌فرمودند:«الحمد لله الذی اکرمنا بالشهاده» خداوند را حمد می‌کنم که به ما کرامت داد تا جزو خانواده شهدا باشیم.»

سرهنگ پاسدار رسولی با تاکید بر اینکه بالاترین مقام معنوی مقام شهادت است، گفت: هر کسی لیاقت و توفیق رسیده به مقام شهادت را ندارد. در حقیقت این جایگاه تنها از آن بندگان خوب خدا است و شما هم به عنوان خانواده شهدا توفیق پیدا کردید که در بحث فضیلت بلافاصله بعد زا شهدا قرار بگیرید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: شهدای مدافع حرم در مقابل بدترین دشمنان خدا از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام‌الله علیهما) دفاع کردند، از خداوند متعال می‌خواهم شفاعت و دعای خیر شهدا را شامل حال ما کند.

گفتنی است در دهه امامت و ولایت از 11 خانواده شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون شهرستان ساوه، سرکشی بعمل آمد و به هر خانواده یک بسته مواد غذایی به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال و یک کارت هدیه خرید از فروشگاه رفاه به ارزش سه میلیون و پانصد هزار ریال تقدیم شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات