خودسازی و سازندگی توأم با معرفت

۵۰ نفر از طلاب و روحانیون گروه تبلیغی جهادی انصارالمهدی(عج) شهرستان ساوه با حضور در روستاهای «کهک»، «بالقلو» اقدام به انجام فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در حوزه عمران و فرهنگ کردند.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۱۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

حجت‌الاسلام میکائیل میرجانی مسئول گروه تبلیغی جهادی انصارالمهدی(عج) شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه، با اشاره به حضور اعضای این گروه در اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی روستاهای ساوه گفت: ۵۰ جهادگر فرهنگی، عمرانی، درمانی و آموزشی در این اردوهای جهادی در روستاهای «کهک»، «بالقلو» با هدف خدمت‌رسانی به مردم روستا و آموزش کار گروهی به جوانان تحصیل کرده، حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه این گروه جهادی برای اولین بار بود که در روستاها فعالیت داشتند، گفت: روحانیون و طلاب شهرستان در اردوی جهادی بستری مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی در عرصه فرهنگی فراهم ساخت. 

حجت‌الاسلام میرجانی بیان کرد: فعالیت‌های متنوع عمرانی از جمله ساخت مسجد، برق کشی، رنگ آمیزی و پاک سازی محیط در این اردوها انجام شد همچنین برپایی ایستگاه صلواتی، غرفه نقاشی کودکان، مسابقه و پاسخ به سؤالات احکام و مشاوره مذهبی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این گروه جهادی بود. 

این روحانی فعال ساوجی با اشاره به حضور بانوان طلبه و دندانپزشک در این اردوی جهادی تصریح کرد: خدماتی از قبیل آموزش قرآن و احکام و ویزیت رایگان اهالی روستا در حوزه بهداشت دهان و دندان نیز از جمله اقدامات این گروه بود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات