رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
پدران و مادران در قبال فرزندان دو وظیفه دارند که نخستین آن گذاشتن نام مناسب و دیگری آموزش قرآن برای فرزندانشان است که باید در عمل به آموزه‌های قرآن اهتمام لازم را به خرج دهند.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۱۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان طی سال برنامه‌های مختلف قرآنی را اجرایی می‌کند.

علیرضا بهرامی با اشاره به اینکه سالانه مسابقات قرآن کریم اوقاف در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه سطح مسابقات بالا بوده و به نحو احسن اجرایی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات استانی به مسابقات کشوری معرفی شدند، افزود: نفرات برتر مسابقات استانی که از قاریان و حافظان توانمند استانی هستند در این مرحله از مسابقات حضور خواهند داشت.

بهرامی در ادامه از برگزاری نخستین دوره استانی تربیت مربی قرآن کریم خبر داد و بیان کرد: در این دوره تربیت مربی ۸۵ نفر از حافظان قرآن‌کریم استان زنجان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور استاد کشوری "دبیر ستاد طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم کشور" برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در پایان به تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر کشوری اعطا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه بهترین سنین آموزش قرآن در کودکی و در داخل خانه است، افزود: پدران و مادران در قبال فرزندان دو وظیفه دارند که نخستین آن گذاشتن نام مناسب و دیگری آموزش قرآن برای فرزندانشان است که باید در عمل به آموزه‌های قرآن اهتمام لازم را به خرج دهند.

بهرامی با اشاره به اینکه تلاوت قرآن در روح فرزندان و در صفای باطن آن‌ها اثرگذار است، گفت: دوره تربیت مربی و مدرس حفظ و قرآئت قرآن کریم در قم در نیمه دوم شهریور آغاز می‌شود.

 

ارسال نظرات