رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان:
اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ماهنشان به منظور بزرگداشت استاد شهریار، روز زبان و ادب فارسی، اقدام به برگزاری "عصری با شعر" در این شهرستان می‌کند.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۲۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان با اشاره به برگزاری این برنامه گفت: دراین عصر شعر، دکتر حسین آریان، استاد دانشگاه به سخنرانی خواهد پرداخت و اشعار شاعران شهرستان را نیز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

محسن بهاری درمعرفی سخنران مراسم افزود: دکتر حسین آریان دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی است .

وی اظهار داشت: از کلیه شاعران و علاقه‌مندان شهرستان خواست آثار منظوم خود را طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا تاریخ ٢٤ شهریور ٩٦ به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان ارسال کنند تا مورد داوری قرار گرفته و در بخش منتخبین مورد تجلیل قرار گیرند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان زمان برگزاری این مراسم را روز دوشنبه، ٢٧ شهریورماه جاری در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماه‌نشان عنوان و تصریح کرد:  در این برنامه پنج اثر منتخب از آثار ارسالی پس از داوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گفته این مقام مسئول، در این برنامه ضمن سخنرانی  دکتر آریان، استاد دانشگاه و شهریارپژوه پیرامون شعر و ادبیات، هوشنگ جعفری، شاعر شهیر خطه ماه‌نشان نیز حضور یافته و به سرودن اشعار خود خواهند پرداخت. 

ارسال نظرات