مدير روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان زنجان:
طرح ملی پویش ایجاد وقف قرآنی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن کریم در سطح جامعه اسلامی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۲۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان زنجان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در راستای ترویج سنت حسنه وقف طرح‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

بهزاد شکوری با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه توسط این اداره کل ترویج سنت حسنه وقف با بهره‌گیری از ظرفیت بقاع متبرکه است، افزود: آشنایی و توجیه مردم تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت آنها دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی این اداره کل نیز خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف توسعه و گسترش فرهنگ قرآن‌خوانی در جامعه اجرایی می‌شود.

شکوری با اشاره به اجرای پویش ملی وقف قرآنی با هفت هشتاد بیان کرد: در قالب اجرای این طرح خانواده‌‎ها می‌توانند نسبت به فراگیری قرآن اقدام کنند.

وی  با بیان اینکه این طرح با هدف بهره‌گیری از سرمایه‌های خرد اقشار مختلف مردم در ایجاد موقوفات نوین قرآنی به شکل دسته جمعی اجرایی می‌شود، تصریح کرد:  همه علاقه‌مندان اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، کارگران، بازاریان و اقشار مختلف مردم می‌توانند با استفاده از سامانه# 114*780*مبالغ مورد نظر خود را برای ایجاد موقوفات مشارکتی قرآنی واریز کنند.

 مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه جوایز در نظر گرفته برای این مسابقه اهدای ۱۴ کمک هزینه به عتبات عالیات است، افزود: برای اجرای این مسابقه 40 روایت کوتاه از انس عالمان دین با قرآن به عنوان منبع در نظر گرفته شده است.

شکوری ادامه داد: طرح ملی پویش ایجاد وقف قرآنی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن کریم در سطح جامعه اسلامی اجرایی می‌شود.

 

ارسال نظرات