استاندار مازندران:

تولید و اشتغال مهمترین چالش در بحث اقتصاد مقاومتی است/ اقتدار و بزرگی سپاه در همه برنامه های اجرایی کشور مشاهده می شود

ربیع فلاح افزود: مهمترین چالش ما در بحث اقتصادمقاومتی تولید اشتغال است، لذا بر همین اساس و بر مبنای آمایش سرزمینی و موقعیت آن این منطقه ایجاب میکند اینگونه فعالیت ها وجود داشته باشد و از استعداد منطقه اسفتاده شود از جمله بخش گردشگری.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۴۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، استاندار مازندران در افتتاح سالن اکواریوم شهدای غواص در جویبار پس از بازگشایی نمادین از طرح حوضچه ای پرورش ماهی که با همت پاسداران پیشکسوت سپاه کربلا  و حمایت بسیج سازندگی این سپاه به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ایجاد شد، گفت: دو مقوله امنیت و سلامت دو مقوله اصلی است،  عزیزان ما در سپاه نشان دادند همیشه بزرگ و مقتدر خواهند بود و همه مشکلات ما باید با همین تفکر حل شود.
ربیع فلاح افزود: مهمترین چالش ما در بحث اقتصادمقاومتی  تولید اشتغال است، لذا بر همین اساس و بر مبنای آمایش سرزمینی و موقعیت آن این منطقه ایجاب میکند اینگونه فعالیت ها وجود داشته باشد و از استعداد منطقه اسفتاده شود از جمله بخش گردشگری.

استاندار مازندران اضافه کرد: سالیانه میلیون ها نفر وارد استان می شوند که نیازمند فراهم سازی زیر ساخت های لازم است و مازندران این خصوصیت را دارد این امکان را برای همه ایرانیان بوجود آورده تا مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی بیان کرد: ایجاد پروژه حوضچه پرورش ماهی با نام و یاد سالن شهدای غواص کار بسیار ارزشمندی است که توسط بازنشستگان سپاه انجام شد.

ربیع فلاح اظهار داشت: این تقطه نقطه آغازین است و من با دیدن اکواریوم متوجه شدم که چقدر انگیزه می خواهد که آن  در اینجا انجام شد که ظرفیت یک مرکز مهم کارافرینی و فعالیت های پژوهشی در استان را دارد.

این مسئول عنوان کرد: اینجا باید حتما با دانشگاه ها ارتباط برقرار کند و در اولین فرصت در صدد هستیم تا محققین و متخصصین دانشگاه کشاورزی استان را به اینجا اعزام کنیم  تا در بخش اشتغال و مرکز تکثیر در استان مدنظر قرار گیرد.

فلاح جلودار گفت: دانش اموزان و دانشجویان ما باید در این مکان حضور یابند تا از این فرصت بهره برداری نمایند لذا بحث همایش های ملی و استانی را میتوان در اینجا مدنظر قرار داد و در کنار ساحل از ان بهره برداری کرد.

وی ادامه داد:  در این زمینه با دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی هماهنگی های فوق العاده ای داشته و همکاری متعددی با هم داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها