یک نشریه انگلیسی به راز شکست‌ناپذیری تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش اشاره کرد.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۴۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته (سه‌شنبه) در دیدار آخر خود از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه 2 بر 2 برابر سوریه متوقف شد و این مرحله از رقابت‌ها را بدون شکست به پایان برد، هرچند در دیدار پایانی خود از این مرحله سرانجام قفل دروازه‌اش شکسته شد.

نشریه «دیلی‌میل» نیز همانند دیگر رسانه‌های مطرح دنیا به ارزیابی این بازی و نحوه چگونگی به ثمر رسیدن گل‌های بازی پرداخته است. در بخشی از گزارش این نشریه انگلیسی با اشاره به راز شکست‌ناپذیری تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش آمده است: «گل دقیقه 13 تامر محمد، سوریه را پیش انداخت، اما تیم ملی ایران با جنگندگی به بازی بازگشت تا نشان دهد که چرا در طول بیش از 3 سال اخیر در رقابت‌های رسمی شکست‌ناپذیر بوده است».

به گزارش تسنیم،سوریه برای صعود به مرحله پایانی جام جهانی 2018، ابتدا باید در بازی پلی‌آف آسیایی به مصاف استرالیا، تیم سوم گروه B برود و در صورت غلبه بر این تیم در بازی پلی‌آف بین قاره‌ای باید با یکی از تیم‌های منطقه کونکاکاف یعنی آمریکا، هندوراس و یا پاناما دیدار کند. سوریه این شانس را دارد تا برای اولین بار در رقابت‌های جام جهانی حضور پیدا کند.

ارسال نظرات