مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت چگنی:

۳۲ آیه در زیارت جامعه غدیر در اثبات امام علی (ع) آمده است

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت چگنی گفت: امام علی نقی (ع) درروزغدیر واردنجف شدند و سر قبر امام علی (ع) حاضر و زیارت غدیریه راخواندند که در این زیارت ۳۲ آیه قران که در اثبات امام علی آمده است.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۶۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛مراسم جشنی که به مناسبت ایام عیدقربان تا عیدغدیر و سال روز ولادت دهمین اخترتابناک امام علی نقی (ع) در حسینیه ناحیه چگنی برگزارشد حجت الاسلام رمضانی ضمن اشاره به یادی از شهید والامقام شهید مدافع حرم محسن حججی سخنان مقام معظم رهبری اظهارداشت:  شهید حججی حجت را برهمگان تمام کرد.

وی افزود: امام علی نقی (ع) درروزغدیر واردنجف شدند و سر قبر امام علی ع. حاضر و زیارت غدیریه راخواندند که در این زیارت ۳۲ آیه قران که در اثبات امام علی آمده است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت چگنی خاطرنشان کرد: صاحب بزرگ کتاب الغدیر مرحوم علامه امینی در کتاب خود عنوان داشته اند ۳۰ نفر از علمای بزرگ اهل سنت اثبات کرده اند در روز واقعه غدیر پیامبر مکرم اسلام (ص) دست مبارک امام علی (ع) رابالاگرفتند و من کنت مولا فهذا علی مولا راگفتن.


حجت الاسلام رمضانی در پایان سخنان خود از ولایت و تبعیت ولایت صحبت نمودند که جانفشانی به خاطر ولایت در زمان معصومین بوده که در این موضوع حجاج بن سقفی ۳۰ هزار نفر را به خاطر ولایت امیر المومنین سربرید.


در ادامه مراسم برادر پاسدار مداح اهل بیت عصمت وطهارت به مولودی در وصف وجمال حضرت امام علی النقی و امام علی ع. مولودی خوانی داشتند؛ و درپایان مراسم به سادات مجلس هدیه تقدیم شد.
 
انتهای خبر/Z
ارسال نظرات
آخرین اخبار