خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بندر ترکمن گفت: این اعیاد نقطه وحدت بین مسلمین است و وحدت کلمه در امورات جاری شهرستان توسط سازمان ها و نهادها راز موفقیت و به نتیجه رسیدن به اهداف می باشد.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۶۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ جعفریان فرمانده ناحیه بندر ترکمن در جمع شورای شهر بندر ترکمن ضمن تبریک ایام عید قربان و غدیر اظهار کرد: این اعیاد نقطه وحدت بین مسلمین است و  وحدت کلمه در امورات جاری شهرستان توسط  سازمان ها و نهادها راز موفقیت و به نتیجه رسیدن به اهداف می باشد.

وی با اشاره به توجه به منویات مقام معظم رهبری در امورات فرهنگی تصریح کرد: یکی از وظایف ما در قبال مردم این شهرستان کمک رسانی و خدمت می باشد که در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اجر فراوانی می باشد.

فرمانده ناحیه بندر ترکمن گفت: اختلاف نظر ها نباید به بیرون و بین مردم کشیده شود باید بین مردم باشیم تا مردم احساس کنند برای رفع مشکلاتشان گوش شنوایی وجود دارد.

سرهنگ جعفریان با تاکید بر اینکه باید به فکر سرمایه گذاری اقتصادی و جذب سرمایه برای شهر باشید، ابراز کرد: باید تلاش کرد تا مشکلات اشتغال منطقه حل شود که سپاه و بسیج در این راستا فعالیت های جهادی را از سال ها قبل آغاز و آماده هر نوع همکاری با شورای شهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها