خبرهای داغ:
سرهنگ پاشایی گفت: راز غدیر یعنی کسانی که عقب جا مانده اند برسند و آنها که جلو رفته اند بازگردند تا با ولایت حرکت کنند، هم چنان که غدیر، کربلای عوام بوده است، کربلا نیز غدیر خواص بود و در غدیر با آن که بیعت گرفته شد، جفا کردند و در کربلا با آن که بیعت برداشته شد وفا نمودند.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۳۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری ضمن تبریک ایام عید غدیر و هم چنین ولادت امام هادی علیه السلام با اشاره به اهمیت این ایام اظهار کرد: امام نگهبان اسلام از تحریف ها، حافظ مسلمین از گمراهی ها، ضمانت اجرای احکام در جامعه، مشعل هدایت در شب های تیره، فروغ یقین افروز در پیچ و خم های شک و اضطراب است.

وی افزود: غدیرخم تعیین کننده امام امت پس از رسول خدا (ص) است و راز غدیر یعنی کسانی که عقب جا مانده اند برسند و آنها که جلو رفته اند بازگردند تا با ولایت حرکت کنند، هم چنان که غدیر کربلای عوام بوده است، کربلا نیز غدیر خواص بود و در غدیر با آن که بیعت گرفته شد، جفا کردند و در کربلا با آن که بیعت برداشته شد وفا نمودند.

سرهنگ محسن پاشایی در ادامه این گفتگو از بازسازی واقعه غدیرخم توسط ستاد بزرگداشت واقعه غدیر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این مراسم شب عید غدیر در پارک عسل خوانسار شود.

وی با بیان این که سال گذشته نیز ضمن همکاری هیئت های مذهبی و ادارات این واقعه در شهرستان بازسازی شد گفت: امسال نیز ستاد بزرگداشت واقعه غدیر درصدد اجرای این برنامه با اعمال تغییراتی در نحوه اجرای آن بود.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه انتقال اثربخش پیام واقعه غدیر به نسل جوان و تاکید بر بیان کوتاهی هایی است که در منش و روش و انتقال پیام این واقعه صورت گرفته است، چرا که کم کاری و کوتاهی هایی که در مورد این واقعه انجام شد در نهایت حادثه تلخ عاشورا را رقم زد.

 

ارسال نظرات