خبرهای داغ:
در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی وسالم زیستن کارکنان ناحیه گرگان، بسیج سازندگی اقدام به راه اندازی قرارگاه طب سنتی نموده است.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۶۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، این قرارگاه که با ریاست فرماندهی ناحیه و دبیری بسیج سازندگی مشغول به فعالیت است , دارای 16 عضو می باشد که از کمیته هایی در بخش های مختلف از جمله آموزش وآگاه سازی , تبلیغ وترویج طب سنتی , مشاوره وپیشگیری وتوزیع اقلام مورد نیاز وارگانیک در طب سنتی تشکیل شده است.

در این راستا گرزین مسئول بسیج سازندگی سپاه گرگان بیان داشت: برای اینکه بتوانیم پیشگیری نسبت به امراض, که جسم ما را تهدید می کنند داشته باشیم باید از سنت خود استفاده کنیم, که همان طب سنتی می باشد.

وی افزود: طب سنتی از علومی است که مغفول مانده است و باید دوباره  احیا شود و در کنار طب نوین استفاده گردد طب سنتی ونوین مکمل یکدیگرند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه گرگان بیان داشت: ما درطب سنتی سابقه قابل دفاعی داریم به عنوان مثال  اساتیدی مانند ابوعلی سینا که در استفاده از گیاهان دارویی در درمان برخی بیماریها زبانزد می باشد به همین جهت برای اینکه کارکنان وخانواده های این عزیزان از برخی بیماریها وامراض آینده مصون بمانند پیشگیری صورت می گیرد.

به گفته وی؛ این قرارگاه به صورت ماهانه برای کارکنان وخانواده های محترم آنها از باید ونبایدهای خوراک وتغذیه ومزاج شناسی به صورت آموزشی وآگاه سازی توسط اساتید مجرب طب سنتی ارائه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها