خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر در این جلسه گفت: امروز دشمن با همه توان فکری و نرم افزاری در حوزه فرهنگ و رسانه وارد عرصه جنگ نرم شده و با استحاله باورهای اعتقادی نسل های سوم و چهارم انقلاب را مورد بمباران فکری خود قراد داده و متاسفانه متولیان فرهنگی و فکری جامعه به خواب غفلت رفته اند.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۸۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی افزود: برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری در طول این هفته فرصتی مبارک برای تبیین گفتمان و ارزش های  دفاع مقدس است.

 وی با اشاره به تاثیر فعالیت های ضد فرهنگی و غیراخلاقی شبکه های اجتماعی و ماهواره ها در جهت عادی سازی قبح گناه و استحاله ذهن ها، بیان کرد: دشمن با راه انداری تشکیلات سازمان یافته همواره درتلاش است ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس را ازبین برده و با تزریق افکار مسموم باورهای اعتقادی جامعه را خدشه دار کند.

 رضایی یادآورشد: امروز ذائقه و فکرمردم نسبت به سال های گذشته متفاوت و پیچیده است بنابراین باید با ظرافت های فکری و هنری در فضایی عقلانی با استفاده از نخبگان و عناصر هنری و فکری جامعه  ارزش ها و ارمان های دفاع مقدس را در قالب برنامه های هنری به جامعه تزریق کرده و فعالیت های موثر و تاثیرگذار ارائه کنیم.

وی مدیریت افکار و ذهن ها  و جمع بندی ابتکارات و خلاقیت ها را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه هفته دفاع مقدس با مدیریت دبیرخانه مرکزی ستاد هفته دفاع مقدس در شبستر خواستار شد و براهمیت آن تاکید کرد.

 رضایی دفاع مقدس را سند افتخار  و هویت ملی و ارزشی انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهارداشت: باید برنامه های مختلف اجرا شده در طول این هفته بتواند گفتمان دفاع مقدس را در فضای جامعه تبیین کند.

فرمانده سپاه شبستر خاطرنشان کرد: توسعه ايران اسلامي؛ نيازمند توسعه فرهنگي است و هيچ فرهنگ معاصري را نمي توان غني تر از دفاع مقدس يافت بنابراین با توجه به ساز و كارهاي نهادهاي اجتماعي و دنياي امروز؛ تنها فرهنگ مطلوب، فرهنگ دفاع مقدس است، چراکه دفاع مقدس تشكيل دهنده هويت و انسجام ملي ايرانيان است.

ارسال نظرات