خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهیدچمران سیس در حاشیه آیین افتتاح خانه محروم در روستای زیناب با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: این خانه محروم در مدت سه ماه به صورت جهادی و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر و کمیته امداد امام خمینی(ره) شبستر ساخته شده است.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۹۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

توحید پیشرو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با بیان اینکه در احداث و بهره برداری دو باب خانه محروم گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی حوزه مقاومت شهید چمران سیس نقش اصلی را بر عهده داشته، افزود: این گروه جهادی در سال 1396 با هدف خدمت رسانی به مردم و شناخت اهداف بسیج به عموم مردم تشکیل شده است.

وی ادامه داد: گروه جهادی این حوزه دو طرحساخت و تکمیل مسکن محروم را در تابستان سال 1396 مدنظر قرار داد که یکی در روستای مرودیزج از توابع بخش صوفیان و یکی در روستای زیناب از توابع بخش مرکزی شبستر به بهره برداری رسیده و تحویل خانواده های مورد نظر داده شده است.

پیشرو با اشاره به اجرای طرح های محرومیت زدایی اظهار داشت: طرح واکسیناسیون دامی با همکاری بسیج کارگری و کارمندی و دامپزشکی شبستر و طرح ویزیت رایگان با همکاری و مشارکت اداره هلال احمر شبستر از سوی حوزه مقاومت شهید چمران سیس اجرا شده است.

وی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی از جمله اردوی استخر، اردوی کشوری سرعین، غبارروبی از مزار شهدا، برگزاری نماز جماعت، برگزاری حلقه های صالحین در محل اجرای طرح ها و مسابقات را از دیگر برنامه های حوزه مقاومت شهید چمران سیس برشمرد.

فرمانده حوزه شهید چمران سیس با بیان اینکه در هفته پیش نیز خانه محروم در روستای مرودیزج صوفیان افتتاح شد، ابراز کرد: اکثر کارهای اجرایی ساخت دو واحد خانه محروم توسط بسیجیان و داوطلبان گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی سیس انجام شده به طوری که به صورت شبانه روزی فعالیت می کردند تا در اسرع وقت ساخت مسکن صورت گیرد که خوشبختانه با یاری خداوند متعال اتمام و تحویل داده شد.

پیشرو با اشاره مشکلات پیش رو در ساخت مسکن محروم در دو روستا بیان کرد: علیرغم همه مشکلات، تنها عاملی که قوت قلب برای گروه بود این مسئله بود که کار برای خدا و رضای خدا هم مشکلات دارد و هم موانع اما دلسردی ندارد.

ارسال نظرات