فرمانده سپاه بیجار از پنجمین بازسازی واقعه غدیر خم با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان همزمان با عید سعید غدیر در شهرستان بیجار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۴۳۰۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
حسن عسگری درگفتگو ویژه با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: همزمان با عید سعید غدیر خم در تاریخ ۱۸ شهریور با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان پنجمین بازسازی واقعه غدیر در محل پارک شاهد اجراء می‌گردد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را گسترش فرهنگ ولایت، تعمیق دینی و همچنین ایجاد پیوند عمیق بین مردم بخصوص نسل جوان با ولایت ائمه اطهار (ع) عنوان کرد.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه در این همایش، حادثه تاریخی و مذهبی غدیر خم به صورت نمادین به نمایش درآمد، گفت: یکی دیگر از اهداف این است که این برنامه‌های مهم ارزشی همانند مراسم ماه محرم خودخوش و توسط آحاد مردم ولایتمدار اجرا شود.

عسگری با تاکید بر اینکه واقعه غدیر که ارزش و ارثیه ماندگاری است و باید سینه به سینه به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود و حفاظت و پاسداری از دستاورد‌های آن نیز مورد غفلت واقع نشود، افزود: این برنامه با تجمع اولیه جهت پیاده روی غدیر از میدان آیت الله فاضل گروسی به سمت محل باز سازی واقعه در ساعت ۱۶:۳۰ شروع می‌شود.

این مسئول از برگزاری مراسم قرعه کشی و اهداء هدایای نفیس به نفرات شرکت کننده در این پیاده روی خبر داد و اعلام کرد: بعد از اجرا برنامه بازسازی غدیر و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء جّنگ شادی با همکاری سپاه و فرمانداری برگزتر می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات