نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته دارای گنجینه‌ای از ارزش‌هاست که باید بیش از پیش از آن استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۴۳۲۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام محمد حسینی شاهرودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور برگزار شد، با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و اخلاص، اظهار کرد: در نتیجه روحیه امامت و رهبری، امروز ایران از نظر دفاعی در جایی قرار گرفته که دشمنان از نزدیک شدن به مرز‌های آن می‌هراسند.

وی با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس، افزود: این هفته دارای گنجینه‌ای از ارزش‌هاست که باید بیش از پیش از آن استفاده کنیم.

نماینده، ولی فقیه در کردستان عوان کرد: این هفته به ویژه در استان کردستان به دلیل تقدیم پنج هزار و ۴۰۰ شهید از جمله یک هزار شهید پیشمرگ مسلمان کُرد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که باید در این هفته نهادینه شود، فرهنگ و روحیه مقاومت است که هرجا از این روحیه برخوردار بوده‌ایم موجب پیشرفت و موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف شده است.

حجت الاسلام شاهرودی ادامه داد: همه تلاش دشمنان این است که مقاومت ما بشکند و تسلیم شویم و ما هرگز مقاومت را نخواهیم شکست و این روحیه را نیز در جامعه نهادینه خواهیم کرد.

وی مقاومت را جهاد کبیره دانست و گفت: مقاومت موجب رشد و استقلال کشور خواهد شد و ما را در برابر تهدیدات مصون می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان یادآور شد: برخ مسائل فرهنگ عمومی مشکل زیرساختی دارد که حل هر یک از آن‌ها موجب رفع سایر مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات