رئیس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان گفت: تیراندازان دختر استان در بیست و دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر کشور با کسب مقام برتر در تفنگ بادی و تپانچه خوش درخشیدند
کد خبر: ۸۹۱۴۳۵۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
رضا هراتی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیست و دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر یادواره سردار شهید حاج محسن قاجاریان شهید مدافع حرم ویژه کارکنان زن و خانواده‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران از ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه در نیشابور برگزار شد.
وی ادامه داد: در پایان این دوره از رقابت‌ها ورزشکاران زن استان در رشته تفنگ بادی که با حضور ۱۹ تیم برگزار شد موفق به کسب مقام نخست تیمی و سه مقام انفرادی این رشته شدند.
وی افزود: همچنین در رشته تپانچه بادی که با حضور ۱۳ تیم از سراسر کشور برگزار شد تیم سیستان و بلوچستان موفق به کسب مقام سوم تیمی و در بخش انفرادی رده سنی زیر ۲۱ سال موفق به کسب مقام دوم شد.
رئیس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰۰ ورزشکار استان هم اینک در رشته تیراندازی مشغول فعالیت هستند که همواره توانسته اند در رقابت‌های استانی و ملی خوش بدرخشند.
به گزارش بسیج افزون بر ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
ارسال نظرات