مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: استان کردستان با ۸ برگزیده نهایی و کسب سه مدال ارزشمند، رتبه‌ی اول کشوری هشتمین المپیاد نانو را کسب کرد.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۰۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی با اشاره به درخشش دانش آموزان کردستان در عرصه‌های مختلف، گفت: در مرحله کشوری هشتمین المپیاد نانو دیار محمدی دانش آموز دبیرستان فرزانگان مریوان مدال ارزشمند طلا و دانش آموزان رزا رستم نژاد از دبیرستان فرزانگان دو و مازیار افشار از دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج نیز دو مدال با ارزش برنز را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه در طول هشت دوره گذشته برای اولین بار است که دانش آموزان دختر استان موفق به کسب مدال شده اند، گفت: ۵ دانش آموز شرکت کننده دیگر نیز دیپلم افتخار هشتمین المپیاد نانو را به دست آوردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان این موفقیت بی نظیر را به دانش آموزان مدال آور، اولیا آنان، پژوهش سرا‌های دانش آموزی پروفسور پرتو ماه مریوان و رنج آوری ناحیه دو سنندج، اساتید راهنما و دبیرخانه استانی هشتمین المپیاد نانو تبریک گفت.

وی با اشاره به ادامه درخشش دانش آموزان کردستانی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، بیان کرد: انتظار می‌رود که در سایه تلاش‌های صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش و همچنین مشارکت‌های خوب اولیا این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

در مرحله کشوری هفتمین المپیاد نانو در سال ۹۵ دانش آموزان استان کردستان با کسب دو مدال برنز رتبه دوم کشوری را به دست آورده بودند.

شایان ذکر است، هشتمین المپیاد دانش آموزی نانو با شرکت بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد و استان کردستان نیز دو هزار و ۷۱۰ نفر دانش آموز شرکت کننده داشت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات