مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با حضور در منزل پدری شهید مدافع حرم «علی سیفی» از خانواده مکّرم این شهید سرافراز عیادت و دلجوئی نمود.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۰۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

 به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، رباب عزیزخانی در این دیدار، ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرزند دلبند این خانواده معزز، شهدای مدافع حرم را طلایه داران عرضه ایثار و شهادت در دوران کنونی دانسته و اظهار داشت: علیرغم اینکه خاورمیانه در آتش جنگ و خونریزی که نتیجه همدستی صهیونیسم و وهابیت است، می سوزد اما ایران اسلامی به برکت خون پاک شهیدانی چون علی سیفی در آرامش و امنیت کامل به سر می برد.

وی، پیروی از خط ولایت و حفظ و نشر ارزشهای نظام مقدس اسلامی را وظیفه همه آحاد جامعه دانسته و افزود: همه ما نسبت به خون پاک شهیدان مدیونیم و لذا باید راه این شهدا را با پایداری و قوت ادامه دهیم.

در این دیدار، والدین شهید علی سیفی نیز با بیان خاطراتی از این شهید مدافع حرم، غیرت اسلامی و حساسیت به بیت المال را از مهمترین خصیصه های وی برشمردند.

همچنین، رئیس کتابخانه مرکزی اردبیل نیز با تکریم خانواده شهید علی سیفی، از آمادگی کتابخانه مرکزی اردبیل جهت ارائه خدمات کتابخانه ای به فرزندان این خانواده معزز خبر داد.

قابل ذکر است که در این دیدار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، لوح و تندیس ویژه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را به مادر شهید علی سیفی اهدا نمود.

 

ارسال نظرات