برگزاری جلسه سرمربی و مربیان صالحین حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا کلاته خیج

جلسه سرمربی و مربیان صالحین حوزه بسیج روستایی حمزه سیدالشهدا کلاته خیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۰۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه ولایت و امامت، جلسه سرمربی و مربیان صالحین حوزه بسیج روستایی حمزه سیدالشهدا کلاته خیج با حضور مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه، فرمانده حوزه مقاومت حمزه سیدالشهدا و امام جمعه شهر کلاته خیج در محل حوزه برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام علی خداپرست امام جمعه کلاته خیج در سخنانی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت بر تبعیت پذیری از ولایت تاکید کرد و گفت: اگر تابع ولایت باشیبم جامعه روی سعادت را می‌بیند و تلاش پیامبر و ائمه اطهار این بود که جامعه به سمت سعادت و وحدت پیش برود.
وی افزود: اگر تمرین ولایت پذیری کردیم از امام زمان خود حمایت خواهیم کرد و تابع محض او خواهیم بود و گرنه در مقابل او می‌ایستیم همانگونه که در کربلا دوستان امام حسین در مقابل او ایستادند و ایشان را به شهادت رساندند.
حجت الاسلام مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه برگزاری جلسات هم اندیشی و نشست‌های تخصصی در برطرف نمودن شبهات و نیاز سنجی مخاطبین صالحین اهمیت دارد بیان کرد: باید تلاش کنیم تا بتوانیم با برنامه ریزی درست و هدفمند در مقابل هجمه‌های دشمنان با برنامه ریزی عمل کرده و توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.
در این جلسه مربیان صالحین در خصوص مشکلات و موانع حلقه‌های صالحین بحث و تبادل نظر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار