رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل خبر داد؛

برگزاری کمپین «من از چراغ قرمز عبور نمیکنم» با مشارکت کودکان عضو کتابخانه های عمومی اردبیل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل از برگزاری کمپین «من از چراغ قرمز عبور نمیکنم» با مشارکت کودکان عضو کتابخانه های عمومی اردبیل، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مؤسسه رهپویان طنین همبستگی و یاری سبلان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۲۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

 

 

به گزارش خبر گزاری بسیج از  اردبیل، بهرنگ عظیمی در این خصوص اظهار داشت: در این کمپین، کودکان به همراه شفیع شفیعی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، مسئولان کتابخانه های عمومی شیخ صفی الدین اردبیلی و شهید مطهری و مسئولان مؤسسه رهپویان طنین همبستگی و یاری سبلان ضمن حضور در تقاطع امام خمینی(ره) اردبیل، با در دست داشتن تابلوهائی با شعار «من از چراغ قرمز عبور نمیکنم»، عابران پیاده و خودروهای عبوری را به رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی در هنگام چراغ قرمز دعوت نمودند.

عظیمی، یکی از وظایف نهادهای فرهنگی از جمله کتابخانه های عمومی را انتقال ارزشهای زندگی سالم به کودکان دانسته و افزود: در این قبیل کمپین ها، سعی داریم ضمن معرفی کتابهای مرتبط به کودکان جهت مطالعه، آنها را با لزوم رعایت قوانین آشنا کنیم.

وی، سنین کودکی را بهترین زمان برای انتقال مفاهیم فرهنگی برشمرده و تصریح کرد: کتابخانه های عمومی با برگزاری نشست های قصه خوانی، نقاشی، کتاب خوانی و فعالیت های متنوع فرهنگی، تلاش دارد سهم خود را در رشد فرهنگی کودکان ادا نماید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار