معاون امور جوانان هلال‌احمر مازندران: المپیاد 500 نفری اعضای جوان، همایش پیاده‌روی جوانان هلال احمر، همایش جنگل‌نوردی و طرح تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد در قالب طرح اوقات فراغت تابستانی اجرایی شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۴۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، لیلی احمدی در همایش کوه‌پیمایی اوقات فراغت اعضای جوان جمعیت هلال احمر مازندران در این شهرستان اظهار کرد: المپیاد 500 نفری اعضای جوان، همایش پیاده‌روی جوانان هلال احمر، همایش جنگل‌نوردی و طرح تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد در قالب طرح اوقات فراغت تابستانی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای تأمین احترام، سلامت انسان‌ها، صلح و دوستی و تسکین آلام بشری از اهداف جمعیت هلال‌احمر است، افزود: اگر سه هدف اول جمعیت هلال‌احمر محقق شود، دیگر آلام بشری وجود ندارد.

معاون امور جوانان هلال‌احمر مازندران، این استان را استانی حادثه‌خیز توصیف و خاطرنشان کرد: برای انگیزه فعالیت‌های بشر‌دوستانه در جذب علاقه‌مندان تلاش کنیم و باید به خانواده‌هایی که جوانان خود را به سوی هلال‌احمر سوق می‎دهند تقدیر کرد.

این مسؤول به افزایش اعتیاد در کشور و استان مازندران اشاره کرد و افزود: اوقات فراغت مناسب برای جوانان باعث رشد مناسب و دوری آنان از اعتیاد می‌شود.

احمدی تلاش برای تکمیل زمان‌های اوقات فراغت مناسب جوانان را از اولویت‌ها ذکر کرد و این فعالیت را باعث دوری از محیط‌های نا‌مطلوب دانست و گفت: استان مازندران نیاز به امداد‎گران بیشتر جمعیت هلال‌احمر دارد.

معاون آموزش جمعیت هلال‌احمر مازندران نیز در این همایش با اشاره به اینکه استان مازندران از استان‌های سر‌آمد در برگزاری دوره‌های آموزشی هلال‌احمر است، ادامه داد: قابلیت بالای جوانان استان و دعوت از آنان برای حضور در برنامه‌های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

غلام غلامی اجرای فعالیت‌های مشارکتی و گروهی را از تأکید‌های مهم دانست و افزود: مازندران نیازمند به امداد‌گر و نجات‌گر دارد.

وی با بیان اینکه آماده‌کردن تیم 63 نفری امدادی برای هر 50 هزار‌نفر در مازندران در دستور کار هلال احمر استان قرار دارد، گفت: آمادگی آموزش و تربیت تیم‌های امداد و نجات را داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها