فرمانده سپاه امامت تبریز در جمع خبرنگاران از بازسازی واقعه غدیرخم به همت این ناحیه خبر داد و گفت: این واقعه در کمربندمیانی بالاتر از میدان ارتش بعد از ظهر روز شنبه بارسازی می شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۵۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری با استناد به آیه 67 سوره مائده، واقعه غدیرخم را تکمیل کننده رسالت پیامبر گرامی اسلام خواند.

وی با بیان اینکه غدیرخم بزرگترین واقعه جهان بشریت است، فلسفه آن را هدایت بشر به سمت سعادت دانست و اظهارداشت: انحراف و زاویه از ولایت که پیام اصلی غدیر است موجب هلاکت و گمراهی بشر خواهد بود.

صفدری بازسازی این واقعه را در امتداد رساندن پیام غدیرخم به مردم در برهه کنونی مهم عنوان و بیان کرد: با توجه به رسالت سپاه در صیانت از ارزش ها در این باره نیز وظیفه خود می داند تا نسبت به تبیین و تبلیغ این واقعه و رویداد مهم جهان اسلام وارد عرصه شده و به آن بپردازد.

وی با قدردانی از تیپ 121 تکاور نزاجا، سپاه عاشورا، سازمان بسیج شهرداری، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، بسیج رسانه و ... افزود: در این بازسازی علاوه بر هنروران اصلی، 250نفر نیز به عنوان سیاهی لشکر از ارتش و گردان های بیت لمقدس حضور خواهند داشت.

صفدری اضافه کرد: صحنه بازسازی این واقعه با هنرنمایی گروه هنری موج باران به کارگردانی محمود کریمی با حضور 16نفر هنرور اجرا می شود.

فرمانده سپاه امامت تبریز ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید از بازسازی این واقعه، از برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

واقعه غدیرخم در بیش از 140 نقطه کشور بازسازی می شود که در آذربایجان شرقی نیز در شهرهای تبریز، سراب، اهر و مرند بازسازی می شود.

 
 
ارسال نظرات