خبرهای داغ:
اقدامی جالب برای مبارزه با غول اعتیاد؛

اشتغال زایی برای معتادان بهبود یافته توسط سپاه در اسلام آبادغرب

یکی از اقداماتی که می تواند از بازگشت معتادان به سمت اعتیاد جلوگیری کند، اشتغالزایی برای آن هاست.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۵۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

 

آرش رشیدی مدیر کانون ترک اعتیاد آرامش در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: بیش از دو ماه است که سپاه پاسدارن اسلام آبادغرب با همکاری کانون ترک اعتیاد آرامش در راستای طرح کرامت2  جهت صیانت و کمک به معتادان بهبود یافته و کاریابی این عزیزان اقدام به استفاده از تخصص های افراد بهبود یافته این مرکز از قبیل؛ سیمان کار، سرامیک کار، سنگ کار، گچ کار و ... در طرح های عمرانی سپاه شهرستان نموده است.

 

رشیدی در ادامه گفت: اشتغالزایی برای معتادان بهبود یافته یکی از اقداماتی است که می تواند از بازگشت آن ها به سمت معضل خانمان سوز اعتیاد جلوگیری کند. در همین راستا سپاه اسلام آبادغرب توانسته اقدامی جالب در همین راستا انجام دهد.

 

وی با اشاره به معضلات بیکاری در جامعه افزود:  می توان گفت ریشه اصلی بازگشت معتادان بهبود یافته به سمت مصرف مواد مخدر بیکاری است و این اقدام شایسته سپاه در اعتماد کردن به افراد بهبود یافته و به کارگیری آنها در کارهای عمرانی باعث دلگرمی، اعتماد به نفس و بازگشت آنها به زندگی، جامعه و خانواده هایشان می شود.

 

مدیر کانون ترک اعتیاد آرامش گفت: تقاضا دارم ادارات، سازمان ها و نهادهای شهرستان با تضمین این کانون در واگذاری کارهای عمرانی و خدماتی به افراد بهبود یافته و قابل اعتماد مساعدت نمایند.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با گام برداشتن در این راستا که نجات یک معتاد نجات جامعه است، قدمی اساسی و انقلابی در این کار برداشته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار