در گرامیداشت دهه ولایت و امامت، جشن های غدیریه در سطح پایگاه های بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری(س) شاهرود در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۶۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت در پایگاه‌های بسیج خواهران شاهرود اظهار کرد: با توجه به ایام شادی اهل بیت (ع) پایگاه‌های بسیج خواهران با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای خواهران بر تجلیل این ایام تلاش می‌کنند.
وی افزود: برگزاری جشن دهه ولایت و امامت و ایام تولد ائمه در پایگاه نرجس شهرک انقلاب و حجاب شهرک شهید بهشتی و حضرت زهرا (س) روستای مغان برگزار شد.
سبحانی خاطر نشان کرد: در این مراسم‌ها استاد حوزه علمیه شاهرود پرسا فرهادی در باب سبک زندگی علوی و ولایی مطالبی را بیان کرد و در ادامه مادحان اهل بیت به مولودی خوانی پرداختند.
وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای زن شهرستان شهیده میرغفوری از شهدای فاجعه منا و شهید سادات سیدحسین دریایی از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های بسیج در این ایام است.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری با بیان اینکه ترویج فرهنگ غدیر در جامعه باید انجام شود گفت: با توجه به ظرفیت بسیج و بسیجیان تلاش شده در این دهه برنامه‌های اثرگذار در سطح پایگاه‌های بسیج انجام شود تا بتوانیم در ترویج فرهنگ غدیر سهمی داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها