در آستانه سال تحصیلی جدید گروه جهادی گامی به افق بسیج دانش آموزی خواهران تربت حیدریه با مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان بهسازی و زیباسازی ۱۷ آموزشگاه بخش مرکزی را به پایان رساندند.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۹۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
 مسئول بسیج دانش آموزی شهید فهمیده تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: در استانه سال تحصیلی جدید گروه جهادی گامی به افق بسیج دانش اموزی خواهران تربت حیدریه با مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان بهسازی و زیباسازی ۱۷ آموزشگاه بخش مرکزی را به پایان رساندند.
 
هادی وطن دوست تصریح کرد: این گروه جهادی متشکیل از ۱۴۰ جهادگر بسیجی در دو دوره ۱۰ روزه به مدت ۲۸۰۰ نفر روز کاری رنگ آمیزی و بهسازی آموزشگاه‌های دخترانه و پسرانه شهر و برخی روستا‌های بخش مرکزی را به انجام رساندند.
 
وی با بیان اینکه این اردو‌ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان برگزار می‌شود، افزود: تبیین و ترویج فرهنگ کار و تلاش دسته جمعی و همچنین خودسازی در اردو‌های طرح هجرت از دیگر اهداف این نوع اردو‌ها به شمار می‌رود.
 
مسئول بسیج دانش آموزی تربت حیدریه ادامه داد: در این مدت جهادگران بسیجی علاوه بر مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی را در مدارس اجرا کردند.
 
وی یاد آور شد: امسال ۲۰۰ دانش آموز پسر از مدارس این شهرستان اردوی یک هفته‌ای را در روستا‌های محروم دافی و اسفیز از توابع بخش کدکن را با اولویت عمران و آبادانی و ساخت چهار باب منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها