جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آستانه عید غدیر با نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری دیدارکردند.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۹۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه استان با حضور در منزل آیت الله اسلامیان، نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری دیدار و فرارسیدن عید سعید غیدر را تبریک گفتند.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، از ابراز لطف آیت الله اسلامیان نسبت به پاسداران و بسیجیان، از حضور ایشان در جلسات مختلف سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و بسیج استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس بویژه شهدای مدافع حرم را گرامیداشت و گفت:مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با تقدیم 2437شهید گرانقدر و 11 شهید مدافع حرم نشان داده اند که در دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت آماده اند.

وی، افزود: به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به قصد زیارت بارگاه کریمه اهلبیت علیهم السلام و دیدار با نماینده مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری عازم قم شدیم تا ضمن تقدیر از همراهی حضرت عالی در برنامه های سپاه استان، از رهنمودهای شما بهره مند شویم.

آیت الله علیرضا اسلامیان در این دیدار با تشکر از حضور پاسداران سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در منزل خویش، ارزش کار پاسداری از انقلاب اسلامی و اهمیت سپاه و بسیج را تبیین کرد.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در خبرگان رهبری، با اشاره به روایتی پیرامون حالات امام جواد علیه السلام به نقل از مرحوم علامه مجلسی در جلد 50 بحارالانوار، به تشریح ویژگی های کسانی که ولایت را پذیرفته اند پرداخت .

وی، افزود: شما پاسداران به یک معنا از فقه امام صادق علیه السلام نیز حفاظت می کنید. چون اگر آرامش نباشد ما (روحانیون و طلاب حوزه های علمیه و مدارس معارف اسلامی) هم درس نمی توانیم بخوانیم و نمی توانیم بحث فقهی داشته باشیم.

آیت الله اسلامیان، با اشاره به تفاوت کار نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی با سایر نیروهای نظامی و انتظامی دنیا، اظهار کرد: کار نظامی در دنیا خیلی هست، کار شما حفاظت از مکتب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

وی با اشاره به برخی سخنان نازیبا علیه نیروهای مسلح از سوی عده ای که حرف های گوشه داری می زنند و به اصطلاح نامردی هایی می کنند؛ گفت: تمام دنیا هم جمع شوند به انسان بد بگویند، اینها باید نه تنها ما را سُست نکند، بلکه باید محکم تر نیز بشویم و با اراده قوی و عزم جدی تر به وظایف خویش عمل کنیم.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در خبرگان رهبری، در ادامه با اشاره به اهمیت مراقبت از نفس، اظهار کرد: حب نفس یا نفس اماره که در وجود هر انسانی قرار دارد، باید مورد کنترل قرار گیرد؛ زیرا به انسان ضربه می زند و ممکن است که انسان خودش هم نداند نقطه ضعفی در وجودش هست؛ لذا  باید مراقبت کنیم و خودمان را تربیت کنیم و نفس خویش را تحت کنترل درآوریم تا در زندگی کاری، فردی، سازمانی و اجتماعی موفق شویم.

ارسال نظرات