مراسم تودیع و معارفه امام‌جمعه درگز با حضور مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، برگزار و حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی، به‌عنوان امام‌جمعه جدید این شهرستان معارفه شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۹۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج درگز، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم معادی مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، فرماندار و مسئولین شهرستان، حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی امام‌جمعه جدید درگز، پس از استقبال شهروندان و حضور در گلزار مزار شهدای درگز و شرکت در شورای اداری شهرستان، در محل مسجد امام حسین (ع) درگز معارفه شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی امام‌جمعه جدید درگز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم در این مراسم گفت: از سال‌های گذشته دشمن با ایجاد وحدت در بین خود، جنگ فرهنگی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است.

وی افزود: جنگ فرهنگی پیچیده‌ترین نوع جنگ است که علیه ما در حال انجام است و راز پیروزی در آن وحدت و همدلی همه‌جانبه است.

حجت‌الاسلام ایروانی خاطرنشان کرد: مسئولان در هر عنوان شغلی که هستند باید تمام تلاششان را برای رضای خدا انجام دهند.

وی ادامه داد: امروز مسئولان عنوان مسئولیتی که میراث دارش هستند را از ایثارگران، رزمندگان و مدافعین حرم به امانت‌گرفته‌اند و باید برای عملکرد شایسته خود در آن مسئولیت از هیچ تلاشی دریغ نکنند؛ چراکه آن‌ها باجانشان و تحمل شکنجه‌های بسیاری این امانت را به دست ما رسانده‌اند.

در این مراسم از تلاش و زحمات حجت‌الاسلام حسین ملکی امام‌جمعه سابق شهرستان درگز تقدیر شد و حکم امامت جمعه حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی از طرف رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان خراسان رضوی به وی اعطا شد.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام حسین ملکی از سه سال گذشته تاکنون در این شهرستان امام‌جمعه شهرستان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها