سلمانی: موضوع شبکه سازی در بسیج پرداخت و تصریح نمود: بزرگترین شبکه سازی را رهبر معظم انقلاب در دیدارهای خود با اقشار مختلف مردم به صورت چهره به چهره شکل داده اند که این می تواند چراغ راهی برای ما باشد.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۵۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ سلمانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید مدنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت:ما در حوزه و رسالت تمدن اسلامی قرار داریم و برای پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ و صیانت از ارزش های آن گرد هم جمع شده ایم.
وی در ادامه افزود: امروز سند افتخار ما برگرفته از احادیث و روایات و آیات قرآن کریم است و نگاه ما ، نگاه تراز انقلاب اسلامی است که همانا نگاه امامین انقلاب اسلامی هم همین بوده و هست.
وی ادامه داد : محله اسلامی یعنی محله ای در سطح انقلاب اسلامی که عاری از بی سوادی و بی فرهنگی باشد.
سلمانی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون مسجد اظهار داشت: ما باید به مساجد جهت بدهیم و نگاه ما به مسجد ، محله ، منزل و مدرسه باید اندیشمندانه باشد تا بتوانیم از تمام ظرفیت های موجود در این چهار مکان در راستای اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.
وی گفت : خط باید در بسیج خط ولایت باشد تا امر خدا اجرا شود ونباید نگاه ما به بسیج نگاه جریانی یا حزبی باشد و امروز افتخار سپاه و بسیج شهرستان تعامل بسیار خوب و سازنده با اکثر نهادهای شهرستان با همین نگاه ولایتمداری است البته با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی و در خط ولایت بودن.
سلمانی بیان داشت: شجره طیبه صالحین ما باید با گفتمان سازی غلط شبکه های بیگانه مقابله کند و حجم عظیم شبهات موجود در این رابطه پاسخ داده شود .
وی همچنین گفت: در پایگاه های بسیج ما باید تیم های اندیشه ورزی شکل بگیرد تا برنامه سازنده ای با بازدهی خوب اجرا شود.
وی در ادامه به موضوع شبکه سازی در بسیج پرداخت و تصریح نمود: بزرگترین شبکه سازی را رهبر معظم انقلاب در دیدارهای خود با اقشار مختلف مردم به صورت چهره به چهره شکل داده اند که این می تواند چراغ راهی برای ما باشد.
در پایان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مهریز و چند تن از اعضای شورای شهر و بسیجیان پایگاه شهید مدنی از زحمات "سید حسن طباطبایی" تقدیر و " غلامرضا زارع بیدکی" به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی گردید.

ارسال نظرات