عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خوشبختانه مسئولان نظام موضع بایسته در این زمینه را گرفته‌اند و انتظار می‌رود اقدامات عملی هم داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۵۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار اظهار داشت: آنچه در میانمار می‌گذرد یک فاجعه بزرگ انسانی است که به‌صورت وحشیانه مسلمانان را می‌کشند و به آتش می‌کشند و آن‌ها را آواره می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی بابیان اینکه قرآن به ما دستور می‌دهد که امت اسلام امت واحده هستند و نباید در برابر این فجایع آرام گرفت، افزود: خوشبختانه مسئولان نظام موضع بایسته در این زمینه را گرفته‌اند و انتظار می‌رود اقدامات عملی هم داشته باشند. 

عضو جامعه مدرسین تأکید کرد: علما و مراجع و جامعه مدرسین، این جنایات را محکوم می‌کنند و آنچه مایه شرمساری برای سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر است، سکوت آن‌هاست که در برابر این جنایات لب فروبسته‌اند. 

وی بابیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی به نام حقوق بشر، دغدغه بشر ندارند، یادآور شد: آن‌ها از سوی قدرت‌های استکباری مأموریت دارند و روشن است که پشت‌صحنه این جنایات، رژیم صهیونیستی قرار دارد و آنچه امروز انجام می‌شود به تحریک آن‌هاست، لذا این سازمان‌ها نیز در پی تأمین حقوق قدرت‌های استکباری هستند. 

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: جهان بشریت باید به فکر سازمان حقوق بشر واقعی باشد و جهان اسلام نیز در عرصه دفاع از یکدیگر باید  ید واحده باشد، چراکه با توجه به کینه‌ای که استکبار از اسلام دارد، هر جا که قدرت پیدا کنند، این‌چنین وحشیانه عمل خواهند کرد. 

ارسال نظرات