عضو شورای مرکزی نیروهای انقلاب گفت: نیروهای پدافند هوایی نیروهای جوان و متعهد و با ایمان هستند که چشمان انقلاب محسوب می‌شوند زیرا در طول شبانه‌روز باید بیدار و هوشیار از حریم کشور دفاع کنند.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۵۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ عضو شورای مرکزی نیروهای انقلاب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان پدافندی کشور گفت: دیدار حضرت امام خامنه‌ای با فرماندهان و مسئولین قرارگاه پدافند هوایی نشان از اهمیت و اولویت این قرارگاه به‌خصوص در تخصیص اعتبارات است زیرا این قرارگاه امنیت کل فضای کشور را تامین می‌کند.

دکتر محمد صالح جوکار اظهار کرد: نیروهای پدافند هوایی نیروهای جوان و متعهد و با ایمان هستند که چشمان انقلاب محسوب می‌شوند زیرا در طول شبانه‌روز باید بیدار و هوشیار از حریم کشور دفاع کنند و از همین رو این نیروها با مولفه‌های خاصی که رهبری عنوان کردند الگوی مناسبی برای سایر ارگان‌های نظام و بدنه اجرایی کشور هستند.

وی افزود: در شرایط فعلی کشور که همه جانبه مورد تهدید دشمن هستیم حضور نیروهای فعال، جوان، با انگیزه و انقلابی یک ضرورت برای نظام جمهوری اسلامی به‌شمار می‌آید.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس اذعان کرد: در این برهه از زمان نباید مسائل کشور به شکل روزمره نگاه شود و نیروی انسانی به عنوان حقوق بگیر صرف نباید به کارها نگاه کنند.

دکتر جوکار گفت: در زمان دفاع مقدس اکثر نیروها بین 16 تا 35 سال سن داشتند اما با انگیزه ایمانی و تعهدی که داشتند از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کردند.

وی عنوان کرد: امروز نیز باید نیروهای با انگیزه و پر تحرک که کمترین تعلق و وابستگی داشته باشند اداره امور را در دست بگیرند تا به اهداف بلند انقلاب دست پیدا کنیم.

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلاب اظهار کرد: هر چه منابع انسانی به اهداف انقلاب واقف‌تر باشند و توجیه و بر اساس اهداف انقلاب وارد میدان شوند شرایط مطلوب‌تر خواهد شد و در کل باید نیروهای انقلاب با کار آمدی اقتدار جمهوری اسلامی را در سطح منطقه و بین‌الملل افزایش دهند و در راستای رشد و تعالی کشور تلاش کنند.
ارسال نظرات