رادیو صدای مهربانی در فراخوانی در فضای مجازی نامه شهید حججی به امام رضا (ع) را با مشارکت نوجوانان و جوانان سراسر کشور همخوانی کرد.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۷۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان نیوز، این نامه به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در برنامه رادیویی"صدای مهربانی" توسط نوجوانان و جوانان کشور همخوانی شد.

با انتشار خبر شهادت شهید محسن حججی، فراخوانی در برنامه رادیو صدای مهربانی برای ابراز علاقه و ارادت به این شهید والامقام منتشر شد که به دنبال آن، برنامه‌هایی در قالب شعرخوانی، دکلمه، دلگویی و عرض ارادت به خانواده ایشان توسط نوجوانان و جوانان سراسر کشور تولید شد.

بعد از انتشار نامه شهید حججی به امام رضا (ع) نامه این شهید مدافع حرم توسط بیش از ۳۰ نفر از نوجوانان و جوانان سراسر کشور خوانش شد که به صورت فایل صوتی در قالب برنامه رادیو صدای مهربانی ارائه شد. نوجوانان و جوانان کشور با ارادت قلبی خود این نامه را همخوانی کردند و همین امر موجب توجه ویژه به این نامه در فضای مجازی شد.

این برنامه رادیویی که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند، نخستین رادیوی تعاملی است که توسط جوانان و نوجوانان کشور در مدیای تلگرام، به تولید برنامه می‌پردازد. رادیو مهربانی با مشارکت جوانان و نوجوانان سراسر کشور روزانه ۶۰ دقیقه برنامه به صورت هفتگی و مناسبتی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی تولید می‌کند.

گفتنی است تمامی نوجوانان و جوانان کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس @radiomehrabany علاوه بر استفاده از برنامه‌های رادیو صدای مهربانی در ساخت و تولید برنامه‌های جدید نیز مشارکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها