فرمانده سپاه شهرستان سراوان در حاشیه بازدید از اردوی یک روزه جهادی بسیجیان، گفت: اردوهای جهادی با محوریت مسجد برگزار می شود که تعداد ۹۵۰ بسیجی در این اردوها شرکت کرده اند
کد خبر: ۸۹۱۴۶۰۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اردو‌های جهادی یک روزه بومی منطقه‌ای که با محوریت مسجد برگزار می‌شود از ۱۵ مرداد با توجه به فصل برداشت خرما در شهرستان سراوان آغاز شده است.
وی افزود: در کل اردو‌های جهادی که در شهرستان سراوان برگزار شده است تعداد ۹۵۰ نفر از بسیجیان مشارکت داشته اند که در جمع آوری خرما و هرس نخیلات به کشاورزان منطقه کمک کرده اند.
یکی از باغداران روستای هوشک در حاشیه این اردوی جهادی از تمامی بسیجیان که یار و یاور محرومین، کشاورزان و دردمندان بوده اند قدر دانی کرد و بسیجیان را خط مقدم سنگر مبارزه با استکبار جهانی در جبهه‌های حق علیه باطل دانست.
وی با توجه به فصل آغاز برداشت خرما در شهرستان سراوان افزود: بسیجیان با حضور در باغات و کمک در کاشت، داشت، برداشت محصول و بسته بندی خرما به یاری محرومین شتافتند.
این باغدار کمبود منابع آبی را یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های کشاورزان به ویژه در روستای هوشک برشمرد که از آب آن از یک رشته قنات و ۱۲ موتور پمپ تأمین می‌شود.
ارسال نظرات