خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر در یادواره شهدای پایگاه های شهید صیاد شیرازی زربیل و آیت الله طالقانی متعلق، شهادت را یک خط سیر تاریخی خواند و گفت: پیمان نامه شهادت در کربلا و عاشورا نوشته شده است و هر چه خط سرخ شهادت قوی تر باشد امیدواری و میل به زندگی در جامعه شیعه بیشتر می شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۶۰۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی به مظلومیت مسلمانان و شیعیان در طول تاریخ به خصوص وضعیت فعلی تحریم های علیه شیعیان اشاره و بیان کرد: علت زورگویی های دشمنان و تحریم فعلی جوامع اسلامی حقوق بشر و سلاح و انرژی اتمی نیست.

وی ادامه داد: اگر کمی فراتر رویم پیدایش تحریم در تاریخ شیعه به روز عاشورا باز می گردد که نمونه آن بستن راه آب و شهادت مظلومانه 72 تن از یاران امام حسین(ع) بود و در این مسیر  فقط شهادت است که مسیرگشا بوده و شهادت سلاح استراتژیک و بن بست شکن شیعه می باشد. 

حاتمی به دهه امامت و ولایت نیز پرداخت و اظهارداشت: امروز دشمن می خواهد جایگاه ولایت را کم رنگ کند و جوانان ما را با ایجاد شبهات مختلف نسبت به ولایت از انقلاب دور کند غافل از اینکه ولایت ریشه در غدیر دارد و استمرار ولایت حضرت علی(ع) بوده و این راه تا انقلاب حضرت مهدی و تا روز قیامت ادامه خواهد یافت.

یادواره شهدای پایگاه های شهید صیاد شیرازی زربیل و آیت الله طالقانی متعلق در مسجد زینبیه زربیل برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها