خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر در حاشیه افتتاح خانه محروم عنوان کرد؛
فرمانده سپاه شبستر در حاشیه افتتاح خانه محروم در روستای زیناب این شهرستان، از ساخت ۱۰ خانه محروم با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۴۶۰۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر با مشارکت و همراهی کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به ساخت خانه های محروم برای مددجویان کرده است.

وی با اشاره به فعالیت های قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه شبستر اظهار کرد: سه واحد مسکونی به صورت جهادی ساخته و تحویل خانواده های محروم داده شده و هفت واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.

رضایی با قدردانی از همراهی و همکاری مسئولان و خیرین در ساخت خانه های محروم بیان کرد: برای اتمام هفت خانه محروم دیگر در نقاط مختلف شبستر نیاز به همکاری و تعامل همه مسئولان و خیرین این شهرستان است.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به طرح‌های در دست اجرای بسیج سازندگی سپاه شبستر افزود: بسیج سازندگی سپاه شبستر به همت حوزه های مقاومت طرح‌های مختلفی از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی، ساخت طرح عام‌المنفعه مانند غسالخانه و حصارکشی زمین فوتبال در شبستر جزو مأموریت‌های خود دارد.

وی با تاکید بر اهمیت محرومیت زدایی اظهار داشت: در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب و به منظور محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه سپاه شبستر اقدامات مختلفی در دست اجرا دارد.

رضایی با بیان اینکه سپاه پاسداران پس از دوران دفاع مقدس نیز در کنار مردم در حماسه سازندگی کشور خوش درخشیده گفت: سپاه پاسداران با خدمتگزاری به مردم و اقدامات جهادی یادگارهای بزرگی از همت و تلاش مخلصانه خود را به دوست و دشمن نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: نقش سپاه خدمتگزاری با اخلاص به مردم شریف و نجیب جمهوری اسلامی ایران است و سپاه شبستر نیز در عرصه خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کند چراکه در نظام جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمتان مسئولان هستند و تک‌تک مسئولان باید در خدمت خالصانه به مردم تلاش کنند.

فرمانده سپاه شبستر خاطرنشان کرد: سپاه شجره طیبه ای است که در بخش های مختلف در دفاع از اسلام و مسلمانان و محرومیت زدایی و گسترش عدالت و ترویج اسلام ناب محمدی در کشور می درخشد.

 تاکنون گروه‌های جهادی همچون بسیج محلات، بسیج دانشجویی، بسیج دانش آموزی و پاسداران سپاه ناحیه شبستر در ساخت چنین پروژه‌هایی با بسیج سازندگی همکاری و مشارکت داشته‌اند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها