خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گنبد کاووس:
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گنبد کاووس گفت: امروز درس و نکته تاریخی که از غدیر کسب می کنیم، ولایت مداری و ولایت محوری است.
کد خبر: ۸۹۱۴۶۳۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام ابوالفضل دیلم در جشن عید غدیر که در  نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: ما باید به این بیاندیشیم که امروز اگر حضرت علی (ع) در بین ما حاضر باشد، از ما چه می خواهد و چه انتظاری دارد؟

وی در ادامه ابعاد وجودی امیرالمونین(ع) را به دو بعد فردی و اجتماعی تقسیم کرد و ادامه داد:یکی از شخصیت شاخص فردی ایشان را می توان به رسیدگی به مستضعفان و محرومان اشاره کرد و از شخصیت اجتماعی ایشان نیز ولایت مدار بودن را بهره جست.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گنبد کاووس گفت: ولایت مدار بودن،ولایت محوری می خواهد که امروز ما شاهد هستیم که هر آنچه عزتی که برای جامعه ما به دست آمده است برای ولایت مداری می باشد.

حجت الاسلام دیلم در ادامه تصریح کرد:اطاعت از ولی در همه ابعاد باید بروز کند و خودش را به عمل نشان دهد، برای همین یک پیرو واقعی باید هرکاری که باعث عزت امیرالمونین می شود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه ولایت مداری لطف بزرگی است که شامل حال ما شده است، خاطر نشان کرد: بعضی افراد برای مسائل جزئی دنیا، زحمت های خودشان را تباه می کنند و از ولایت فاصله می گیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها