رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان از اتمام ایستگاه طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تابستان ۹۶ در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۸۹۱۴۶۷۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازسیستان و بلوچستان، طرح اوقات فراغت شهرستان سراوان که از ابتدای تابستان در سه پایگاه مجتمع امام علی (ع) (آموزش و پرورش)، اداره ورزش و جوانان (مدرسه فوتبال)، سالن ورزشی روستای دشتوک (سمن نشاط آوران جوان مکران) برگزار شد.
محمد رضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: در طرح اوقات فراغت امسال در مجتمع امام علی (ع) شهرستان با همکاری آموزش و پرورش یک دوره مسابقات فوتسال جهت ایجاد روحیه شور و نشاط برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات که در سه مقطع دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شده است، هر یک از پایگاه ها دو تیم شرکت کننده داشته اند که بیش از 100 نفر از نونهالان و نوجوانان شهرستان سراوان در رشته فوتسال با هم رقابت پرداختند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: در پایان در مقطع دبستان تیم نشاط آوران جوان مکران مقام اول، در مقطع متوسطه اول تیم مدرسه فوتبال به مقام نخست و در مقطع متوسطه دوم مجتمع امام علی (ع) به مقام اول دست یافتند.

گمشادزایی از ضمن دعوت از همه شهروندان جهت شرکت در فستیوال ورزشی، گفت: سوت پایان جشنواره اوقات فراقت تابستان، هشت صبح با حضور خانواده های نونهالان و نوجوانان در زمین چمن مجتمع ورزشی شهید مولوی فیض محمد حسین بر برگزار می شود.
ارسال نظرات