رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از برخورد یک دستگاه خودرو سوخت کش با 9 نفر از اعضاء یک خانواده و مرگ هفت تن از آن ها خبر داد
کد خبر: ۸۹۱۴۶۷۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
سرهنگ یدالله ستوده در گفت و گو باخبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی_جرحی در حدود ۸ کیلو‌متری محور بزرگراه شهید، ولی فتح مرادی ایرانشهر اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس تعداد ۹ نفر از اعضاء یک خانواده را پیاده کرده و حرکت می‌کند که دقایقی بعد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که خلاف جهت در حرکت بوده با عابرین پیاده برخورد و از محل متواری می‌شود.

وی ادامه داد: در این سانحه تعداد هفت نفر از اعضاء این خانواده در محل جان خود را از دست داده و دو نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در توضیح علت تصادف، افزود: یک دستگاه سواری پژو سوخت کش که داخل خودرو و نیز در صندوق عقب دارای مشک پر از گازوئیل بوده شناسایی شده است و علت تامه تصادف نیز بی مبالاتی به علت عدم توجه به جلو حین حرکت خلاف جهت در بزرگراه تشخیص داده شده است.

سرهنگ ستوده در پایان گفت: متاسفانه فعالیت در امر قاچاق سوخت و کالا که عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در پی دارد سالیانه جان ده‌ها نفر از شهروندان بی گناه را می‌گیرد.
ارسال نظرات