در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز دیگر زمان سراییدن سوگواره برای مردم مسلمان میانمار گذشته است، اکنون زمان آن فرا رسیده تا همچون حججی ها جهادگونه وارد میدان شویم و اخلاص را از همرزمان جهادی او بیاموزیم.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۰۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در محکومیت اقدامات ظالمانه ارتش و دولت میانمار علیه مسلمانان این کشور بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

وَ ما لَكُمْ لا تُقاتِلُونَ فِى سَبِيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْية الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيراً »[نسا /۷۵]
«چرا درراه خدا و درراه مردان وزنان و كودكانى كه (به دست ستمگران) تضعیف‌شده‌اند، پيكار نمی‌کنید همان افراد (ستمدیده‌ای) كه می‌گویند : خدايا ! ما را از اين شهر كه اهل آن، ستمگرند، بيرون ببر و براى ما از طرف خود، سرپرست قرار ده و براى ما از طرف خود، يار و ياورى تعيين فرما!»
چشمانی نگران و تب‌زده .دستانی لرزان و ناتوان و پاهایی که از فرط خستگی دیگر یارای همراهی ندارند. اندوهی بی‌پایان ازآنچه پشت سر گذاشته‌اند و آنچه برایشان درگذراست .سویی آتش و دود دوزخیان و سویی دیگر خون‌های پاکی که به‌ناحق از سر بغض و کینه‌ی شیاطین خاکی به زمین ریخته شده است.چه سخت و طاقت‌فرسا است تقلا برای نجات در میان مارهای نفرت‌انگیز و کشنده و از آن سخت‌تر تصویر پیکرهای غرق به خون کودکان مظلوم و نیمه‌سوخته در چشمان مادران عزادار آن‌ها.آری اینجا میانمار است جایی که تو به جرم عشق به آخرین فرستاده الهی محکوم‌به تباهی هستی .
در این میان‌گویی سکوتی مرگ‌آسا جهان را فراگرفته و چشمان غبار زده سازمان‌ها و دول‌ مختلف در برابر این‌همه جنایت کور شده است وکسی صدای ناله های نحیفانه طفل نیمه جان را نمی شنود.
امروز دیگر زمان سراییدن سوگواره برای مردم مسلمان میانمار گذشته است .اکنون زمان آن فرارسیده تا همچون حججی‌ها جهاد گونه وارد میدان شویم و اخلاص را از هم‌رزمان جهادی او بیاموزیم، اخلاصی که در آن از جان گذشتن هم برای رسیدگی به امور مستضعفان دریغی نیست.
ما جوانان انقلابی استان یزد هم‌صدا با تمام مسلمین و آزادیخواهان حقیقی جهان از دستگاه دیپلماسی کشور تقاضا داریم تا به‌طور جد مسائل مربوط به مسلمانان روهینگیایی و نسل‌کشی فجیعی که در حال رقم خوردن است را پی گیری نمایند و تمام ظرفیت خود را در جهت احقاق حقوق این مردم مظلوم به‌کارگیرند.
یقیناً ظلم دژخیمان زمان به سر خواهد آمد و منجی مستضعفان نور عدالت‌گستر خود را برجهانیان خواهد تاباند ان‌شاءالله
والسلام و علیکم و الرحمة الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد
ارسال نظرات