خبرهای داغ:
کارگاه مبلغین راهیان نور در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بجنورد با حضور مبلغین بسیجی خواهر و برادر این استان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۱۴۷۰۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  کارگاه مبلغین راهیان نور در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بجنورد با حضور مبلغین بسیجی خواهر و برادر این استان برگزار شد .

در این کارگاه آموزشی مسائل توجیهی و تخصصی راهیان نور به همراه پرسش و پاسخ توسط مسئول سازمان بسیج اساتید و طلاب استان خراسان شمالی مطرح گردید.

سرهنگ چمن جانشین فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه مهمترین وظیفه روحانیت را تبیین سیره اخلاقی و عملی شهدا به نسل جوان با زبان خود این نسل برشمرد و بیان داشت:  روحانی باید مخاطب شناس خوبی باشد تا بتواند با هر قشری بنا به مقتضیات خود آن قشر مطالب را ارائه نماید.

در ادامه سرهنگ امیری از یادگاران جنگ تحمیلی و مسئول اداره کل حفظ آثارو دفاع از ارزش های دفاع مقدس با اشاره به خاطرات دفاع مقدس گفت: کاروان های راهیان نور به خصوص در سطح دانش آموزی بهترین فرصت برای شناخت نسل های آینده از رشادت های شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که ما راویان و مبلغان باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده نماییم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها