معاونت تعلیم وتربیت ناحیه نظرآباد در گفتگو با بسیج :
معاونت تعلیم وتربیت ناحیه نظرآباد با اشاره به اینکه اگر روز غدیر نبود رسالت پیامبر اسلام(ص) ناقص بود گفت: عید غدیر روز بیمه‌کردن اسلام و تکمیل زحمات پیامبر(ص) و روز یاس و نا‌امیدی دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۱۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت السلام حاج آقا فلاح پیشه در گفتگو با خبرنگار بسیج استان البرز اظهار داشت: امام علی(ع) در عید غدیر در راس حکومت اسلامی قرار گرفت و نشان داد که حکومت از آن صالحین است.

غدیر روز یاس و نامیدی کفار و بیمه‌ شدن اسلام است

معاونت تعلیم وتربیت ناحیه نظرآباد گفت : غدیریکی ازاعیاد بزرگ ماشیعیان است که اگراهمیت آن بالاترازواقعه عاشورانباشد کمترهم نیست امامتاسفانه شیعه درتبیین جایگاه غدیرخم آن طورکه شایسته وبایسته است مانندعاشورا تلاش نکرده ویااگراقداماتی هم صورت پذیرفته توسط دشمنان دفع شده است.

وی با بیان اینکه غدیر کامل کننده بعثت پیامبر اسلام(ص) بود، افزود: باید این عید بزرگ ولایت را ارزشمند بدانیم چرا که عید غدیر به ما می‌گوید که باید منتظر حادثه مهدویت و ناجی باشیم.

وی با بیان اینکه مبلغین گرامی دریوم الله غدیر باید به تبیین جایگاه این روزبپردازند تصریح کرد: در راستای اثبات حقانیت غدیر وپاسخ به سوالات واشکالات میتوانیم به کتاب شریف الغدیرعلامه امینی رجوع کرد تابوسیله آن به اهمیت غدیر ونقش آن بیش ازپیش پی ببریم.

 

خبرنگار بسیجی : حسن چنکشی

ارسال نظرات
پر بیننده ها